Конкурс передбачає створення здобувачами вищої освіти корисного освітнього контенту у формі відео до трьох хвилин за тематиками програми навчання будь-яких спеціальностей. Метою конкурсу є розвиток креативних навичок здобувачів вищої освіти, підвищення їхньої залученості до навчання, а також діджиталізація підходів до освітнього процесу.
Для участі у конкурсі необхідно завантажити відео до застосунку Clasee до 25 лютого 2022 року включно, де переможців буде визначено за кількістю переглядів та рейтингом відео. Автори кращого відео українською та англійською мовою отримають нагороду в розмірі 30 000 грн. відповідно.
Крім того, партнери та спонсори конкурсу оберуть найкращі роботи у своїх номінаціях:
1) Pop STEM – краще відео про STEM-освіту, а також про кожний з напрямків STEM для їх популяризації (наприклад, зв’язок математики та природознавства, або фізики та інформатики). Приз – стажування у великій технологічній компанії та призи від спонсорів.
2) Небанальна економіка – краще відео за напрямом економічних наук щодо кросс-дисциплінарного підходу до роз’яснення економічних питань. Приз – стажування у міжнародній компанії та призи від спонсорів.
3) Креативна комунікація – номінація з брендингу, відео та графічного дизайну та реклами. Приз – стажування у великій компанії та призи від спонсорів.
4) Спорт для всіх – краще соціальне відео з тематики залучення молоді до різних видів спорту, рівних можливостей щодо спорту та здорового способу життя для кожного. Приз – стажування у Міжнародному благодійному фонді Parimatch Foundation, основна мета якого – залучення дітей до спорту без обмежень.